تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 15:04
کد خبر : 2085

آیین بهره برداری از اجرای طرح تعویض و تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار درشهرستان آستانه اشرفیه ( روستای فوشازده)

آیین بهره برداری از اجرای طرح تعویض و تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار درشهرستان آستانه اشرفیه ( روستای فوشازده)

در راستای بهسازی و اصلاح شبکه های فرسوده برق در شهرستان آستانه اشرفیه 🔻آیین بهره برداری از اجرای طرح تعویض و تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار درشهرستان آستانه اشرفیه ( روستای فوشازده) به متراژ ۵۰۰۰ متر به اجراء درآمد. این طرح با اعتباری معادل ۷۱۰۰ میلیون ریال و ۶ اکیپ اجرایی مورد افتتاح

در راستای بهسازی و اصلاح شبکه های فرسوده برق در شهرستان آستانه اشرفیه

🔻آیین بهره برداری از اجرای طرح تعویض و تبدیل شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار درشهرستان آستانه اشرفیه ( روستای فوشازده) به متراژ ۵۰۰۰ متر به اجراء درآمد.
این طرح با اعتباری معادل ۷۱۰۰ میلیون ریال و ۶ اکیپ اجرایی مورد افتتاح قرار گرفت و در مراسم بهره برداری از طرح مذکور دکتر ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، دکتر حمید رضایی فرماندار و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی امام جمعه این شهرستان حضور داشتند. همچنین این پروژه با حضور مهندس علی اکبر جوهری معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، مهندس علی طالب پورسرپرست توزیع برق شهرستان آستانه اشرفیه و مهندس حسن مقتدرمدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق استان گیلان به اجرا درآمد

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.