تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 17:55
کد خبر : 3110

آیین تجلیل از پرستاران در لاهیجان برگزار شد

آیین تجلیل از پرستاران در لاهیجان برگزار شد

آیین تجلیل از پرستاران در لاهیجان برگزار شد همزمان با روز پرستار در مراسمی از پرستاران لاهیجان تجلیل شد. همزمان با روز پرستار در مراسمی از پرستاران لاهیجان تجلیل شد. به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، این مراسم با همکاری کانون بازنشستگان، شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان در سالن همایش

آیین تجلیل از پرستاران در لاهیجان برگزار شد
همزمان با روز پرستار در مراسمی از پرستاران لاهیجان تجلیل شد.

همزمان با روز پرستار در مراسمی از پرستاران لاهیجان تجلیل شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، این مراسم با همکاری کانون بازنشستگان، شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان در سالن همایش شهرداری برگزار شد.
سخنرانی شجاع الدین طایفه رییس کانون بازنشستگان کشوری لاهیجان، رضا زنده دل، شهردار، فرشید فلاح مجد، سخنگوی شورای اسلامی شهر، طاهره زاهد صفت، مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، شعر خوانی اکبر شاهانی مقدم ، اجرای نمایش طنز گروه ساحل احمد دوست، اجرای موسیقی گروه آزاد بند و اهدای لوح و هدیه به پرستاران نمونه از جمله برنامه های این مراسم بود که مورد استقبال قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.