وزیر بهداشت همزمان با پانزدهم سفر استانی رئیس جمهور، صبح امروز جمعه ۸ بهمن ماه، وارد شهرستان سیاهکل شد و مورد استقبال مسؤولین قرار گرفت‌. به گزارش نگاه شمال و به نقل از ایرنا، بهرام عین اللهی در این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان های سیاهکل و لاهیجان عزیمت کرده است. […]

وزیر بهداشت همزمان با پانزدهم سفر استانی رئیس جمهور، صبح امروز جمعه ۸ بهمن ماه، وارد شهرستان سیاهکل شد و مورد استقبال مسؤولین قرار گرفت‌.

به گزارش نگاه شمال و به نقل از ایرنا، بهرام عین اللهی در این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان های سیاهکل و لاهیجان عزیمت کرده است.

وزیر بهداشت در نخستین برنامه از حضور در سیاهکل بر مزار شهدای این شهرستان حاضر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی با حضور در منزل شهیدان حمید احمدیان و بهمن قهرمانی، با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت، سپس به بیمارستان غدیر سیاهکل رفت و از بخش‌های اورژانس و آزمایشگاه این مرکز درمانی بازدید و با کارکنان این بخش ها دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از کمربندی خیام، محور سیاهکل به سراوان و پروژه های درمانی و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه های عین اللهی در سیاهکل است‌.

وزیر بهداشت در ادامه به شهرستان‌های لاهیجان سفر خواهد داشت.

شهرستان سیاهکل با ۲ بخش مرکزی و دیلمان، هفت دهستان و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت، در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.