جلسه بررسی فرآیند رسیدگی به شکایات با حضور رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات ، معاون شبکه ،روسای ادارات مراکز شهرستان ها و کارشناسان اداره بازرسی در سالن ویدئو کنفرانس ساختمان ستادی مخابرات منطقه گیلان برگزار شد. به گزارش نگاه شمال و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان،بهمن زیرک پرکاری رئیس اداره […]

جلسه بررسی فرآیند رسیدگی به شکایات با حضور رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات ، معاون شبکه ،روسای ادارات مراکز شهرستان ها و کارشناسان اداره بازرسی در سالن ویدئو کنفرانس ساختمان ستادی مخابرات منطقه گیلان برگزار شد.

به گزارش نگاه شمال و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان،بهمن زیرک پرکاری رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه گیلان گفت:این جلسه با هدف رسیدگی به شکایات در (سامانه ۲۰۱۹۵ مرکز بازرسی تهران) ، (۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات) ، سامد استانداری و بازرسی منطقه گیلان برگزار شده است و مقرر گردید پاسخ به شکایات با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن در سامانه ها بارگزاری شود.

در ادامه جلسه مهندس رنجی معاون شبکه در خصوص سرقت کابل های مخابراتی در مناطق مختلف استان صحبت کردند و گیلان را جزو استان های شاخص در سرقت کابل های مخابراتی دانستند و به طرح ارائه سیم کارت GSM و توزیع آن در بین مشترکین که با مشکل سرقت های متعدد کابل در مناطق مختلف مواجه اند خبر داد.

در پایان هر یک از همکاران و روسای ادارات به بیان مسائل مختلف و پیشنهادات و تبادل نظر پرداختند.

 

تولیدی پوشاک ورزشی دریا