نگاه شمال ؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: کلام اهل بیت نور است و ذکر روایات از ایشان در مجالس، موجب نورانی شدن دلهاست.   وی با اشاره به اقدامات شورای قضایی در پیگیری سیاست ها و دستورالعمل های دستگاه قضایی […]

نگاه شمال ؛ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: کلام اهل بیت نور است و ذکر روایات از ایشان در مجالس، موجب نورانی شدن دلهاست.

 

وی با اشاره به اقدامات شورای قضایی در پیگیری سیاست ها و دستورالعمل های دستگاه قضایی تصریح کرد: باید به حوزه فساد حساس باشیم و نباید با مسامحه از آن عبور کرد و باید به عنوان یک مطالبه عمومی نظام آن را پیگیری نماییم.

 

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: مبارزه با فساد همیشه و در همه دوران ها دراولویت کار مسئولان بوده است ولی امروز نیازمند یک جهاد و کار انقلابی در این حوزه هستیم.

 

وی با بیان اینکه دادستان های شهرستان ها باید مستقیما پرونده های مربوط به فساد را مدیریت نمایند گفت: در ارجاع چنین پرونده هایی در محاکم و دادسراها باید دقت و نظارت کامل صورت پذیرد.

 

این مقام ارشد قضایی با انتقاد از اینکه بستر رودخانه های استان در معرض چپاول و دست اندازی سودجویان قرار گرفته است اظهار داشت: دستگاه های نظارتی باید نسبت به تعرض به انفال و بیت المال سخت گیری های بیشتری اعمال نمایند.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید مرعوب افراد پرقدرت و پرنفوذ شد تصریح کرد: باید با مافیای فساد در استان به طور جدی مقابله شود تا رضایت عمومی را به دنبال داشته باشد.

 

رییس کل دادگستری استان گیلان در پایان خاطر نشان کرد: ادارات و سازمان ها باید در ارائه خدمات به مردم تلاش نمایند و با مسئولانی که در این زمینه کم کاری نمایند در چارچوب قانونی برخورد می شود.