در جلسه مشاور ارشد مدیرعامل شستا با مدیران چوکا بررسی شد؛ طوفان فکری مدیران و ارایه ایده ها و راهکارهای موجود برای افزایش تولید در چوکا   🔻مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا با حضور در کارخانه صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) و بازدید از خط تولید و برگزاری جلسه ۳ ساعته با مدیران، […]

در جلسه مشاور ارشد مدیرعامل شستا با مدیران چوکا بررسی شد؛

طوفان فکری مدیران و ارایه ایده ها و راهکارهای موجود برای افزایش تولید در چوکا

 

🔻مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا با حضور در کارخانه صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) و بازدید از خط تولید و برگزاری جلسه ۳ ساعته با مدیران، موضوعات مختلف شرکت توسط حاضرین مطرح و با مشارکت همه و طوفان فکری ایده ها و راهکار ها ارائه شد.

 

↙️ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا؛ عبدالعلی صاحب محمدی مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا در ساماندهی شرکت‌های حوزه انرژی، صنایع لاستیک، صنایع عمومی و سلولزی چهارشنبه دوم اسفند ماه با حضور در این شرکت از واحدهای مختلف واحد تولیدی اسالم و چوکا بازدید کرد.

 

 

✅️در جریان این بازدید مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا، گفت: سرمایه هر مجموعه تولیدی، منابع انسانی آن شرکت است و با توجه به اینکه مجموعه‌ای از دانش، تخصص و تجربه در حوزه تولید کاغذ در چوکا وجود دارد، باید این مجموعه را با کمک یکدیگر به شکوفایی رساند.

 

🟤 وی با اشاره به لزوم تعمیرات اساسی با استفاده از توان داخلی متخصصین چوکا تاکید کرد: هیچ کس به اندازه متخصصین و کارکنان مجموعه چوکا توان ایجاد تحول در این مجموعه عظیم صنعتی را ندارند و از ایده تا اجرا و به سرانجام رساندن طرح ها بایست با اراده و توان نیروهای همین مجموعه صورت پذیرد.

 

 

✔️عبدالعلی صاحب محمدی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته توسط شستا در راستای شکوفایی چوکا گفت: با ظرفیت خوبی که در چوکا وجود دارد، به فضل الهی و با همکاری و همت مضاعف پرسنل می‌توان با ارتقای تولید و افزایش بهره‌وری در چوکا، در سال ۱۴۰۳ از زیاندهی خارج شد.

 

🟦 مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) درباره زمینه‌های رسیدن به شکوفایی در این مجموعه گفت: مجموعه چوکا می‌تواند با ایجاد تنوع در تولید محصول، ارتقاء کیفیت و اتخاذ استراتژی مناسب بازار در حوزه کاغذ بسته بندی، ظرفیت بالایی از سهم بازار را کسب کند.

 

 

⬅️لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه باقر کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا، گزارشی در مورد عملکرد دوساله این شرکت ارائه کرد.