رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشستی که به‌منظور بازگشایی دانشکده ها در سال تحصیلی جدید برگزار شده بود، بر ضرورت به‌روزرسانی همه‌جانبه امکانات دانشگاه جهت ارائه خدمات کمی و کیفی به دانشجویان و اساتید تأکید کرد.   به گزارش نگاه شمال و به  نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)، صبح امروز نشست […]

 

به گزارش نگاه شمال و به  نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)، صبح امروز نشست هماهنگی بازگشایی دانشکده‌های علوم پزشکی گیلان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، معاونین و مدیران ستادی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر ارسلان سالاری، در این نشست با اشاره به یک دوره تجربه آموزش مجازی و تداوم فعالیت‌های آموزشی، اظهار کرد: در طول بحران کرونا، دوره های آموزشی بصورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزارشده و باید از فراز و نشیب‌های این برهه از زمان به ‌درستی بهره گرفت.

وی با اشاره به‌شتاب واکسیناسیون کرونا در گیلان و احتمال بازگشایی دانشگاهها در سال تحصیلی جدید، افزود: یکی از الزاماتی که نیازمند به بروز رسانی است، سرویس ایاب و ذهاب در دانشکده‌ها است که باید با اولویت ساماندهی شود.

رئیس دانشگاه بر لزوم تسریع در راه‌اندازی آشپزخانه صنعتی در دانشگاه تأکید کرد و افزود: تامین تغذیه باکیفیت برای دانشجویان با بالاترین سطح بهداشتی از اولویت‌های دانشگاه است.

دکتر سالاری همچنین در این نشست به‌ضرورت راه‌اندازی سریع سامانه تردد و تسریع در ساماندهی خوابگاه جدید دانشجویی تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست تعدادی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیران ستادی به ارائه گزارش‌ها، الزامات و همچنین پیشنهاداتی جهت بهبود ارائه خدمات پشتیبانی، رفاهی و آموزشی پرداختند.