سید محمد احمدی شهردار رشت در حاشیه بازدید از محله فخب و نشست صمیمی با اهالی آن در مسجد آقاسید خلیل برنامه شهرداری را ارائه خدمات کیفی و بدون تبعیض به تمام محلات اعلام کرد و اظهار داشت: شهرداری برای آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر، محلات محروم را در اولویت قرار می‌دهد.   شهردار […]

سید محمد احمدی شهردار رشت در حاشیه بازدید از محله فخب و نشست صمیمی با اهالی آن در مسجد آقاسید خلیل برنامه شهرداری را ارائه خدمات کیفی و بدون تبعیض به تمام محلات اعلام کرد و اظهار داشت: شهرداری برای آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر، محلات محروم را در اولویت قرار می‌دهد.

 

شهردار رشت با بیان اینکه بسیاری از محلات رشت کم‌برخوردار هستند عنوان کرد: معضل فاضلاب، کمبود فضای سبز و آسفالت کوچه‌ها و معابر از جمله مهم‌ترین مشکلاتی است که در محلات کمتربرخوردار مشاهده می‌شود و مردم از آن گله‌مند هستند.

 

احمدی ایجاد فضای سبز در محلات کم‌برخورداری مانند فخب بر اساس طرح تفصیلی را هم از دیگر برنامه‌های شهرداری خواند و یادآور شد: محله فخب حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و وجود فضای سبز مناسب از جمله ضروریات این منطقه محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برخی از نقدهای مطرح شده از سوی اهالی محله فخب نشان‌دهنده این است که شهرداری منطقه باید حضور پررنگ‌تری داشته باشد افزود: شهر رشت بر اساس سرشماری سال ۹۵ حدود ۶۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که میزان فعلی آن نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر برآورد می‌شود بنابراین فرآیند اجرای خدمات شهری در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.