مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت؛ امروز در استان ۲۱۳۵ موسسه بیمه سلامت برای ارائه خدمات فعالیت دارند

نگاه شمال، دکتر محمود عاطف راد که در نشست شورای اداری  شهرستان فومن سخن می گفت، در همین رابطه تصریح کرد؛ ۸۲ ٪ جمعیت بیمه شده در استان یک ریال پرداخت ندارند و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هم از بیمه سلامت رایگان برخوردارند.

 

وی گفت: عملکرد بیمه سلامت گیلان بر کسی پوشیده نیست زیرا دغدغه ی بیماران به ویژه بیماران خاص از اولویتهای ماست.

مدیر کل بیمه سلامت گیلان با اشاره به اینکه بیمه سلامت در گذشته بیمه خدمات درمانی بوده و هدف مهم آن توسعه پوشش فراگیر ،حفاظت مالی از بیمه شدگان و افزایش خدمات و عمق خدمات بیمه ای است.

دکتر عاطف راد از تحت پوشش قرار گرفتن یک میلیون ۳۰۹ هزار بیمه شده در استان خیر داد و گفت: امروز ۵۲٪ مردم گیلان از بیمه سلامت برخوردارند که در این میان روستاییان و تحت پوششی های بهزیستی و کمیته امداد و سه دهک اول جامعه بیشترین برخورداری را دارند.

 

مدیر کل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه بیماران خاص و محلات کم برخوردار و بیماران صعب العلاج در کشور (۲۰۲۰) به بیمه سلامت برخوردارند افزود؛ امروز در استان ۲۱۳۵ موسسه بیمه سلامت برای ارائه خدمات فعالیت دارند.

 

وی تصریح کرد؛ ۸۲ ٪ جمعیت بیمه شده ما در استان یک ریال پرداخت ندارند در این میان مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هم از بیمه سلامت رایگان برخوردارند.

 

عاطفی راد از افزایش خدمات و عمق ارائه خدمات به مردم در استان خبر داد و تصریح کرد؛۵۱۷۹۴ بیمار از خدمات بیشتربیمه سلامت در گیلان استفاده می کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان از افتتاح همزمان چند پروژه حوزه بیمه سلامت گیلان با حضور دکتر حسین رنجبران معاونت برنامه ریزی مدیریت و توسعه سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد و گفت ؛ پروژه ساختمان بیمه سلامت شهرستان فومن امروز با حضور میهمان کشوری و استاندار گیلان به بهره برداری می رسد.

 

دکتر عاطف راد با بیان اینکه پروژه های بیمه سلامت گیلان طی یکسال و نیم ۴ساختمان ملکی و اداری در فومن ،آستارا، رودسر و آستانه اشرفیه آماده افتتاح بوده گفت ؛ ساختمان بیمه سلامت شهرستان فومن با اعتبار یکصد میلیارد ریال از محل منابع داخلی به مساحت ۵۱۵ متر مربع و زیر بنای ۱۷۸ متر به بهره برداری می رسد