تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 19:50
کد خبر : 2959

نشست هم اندیشی با حضور سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهراملش با رییس اداره برق شهرستان در محل شهرداری املش برگزار گردید

نشست هم اندیشی با حضور سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهراملش با رییس اداره برق شهرستان در محل شهرداری املش برگزار گردید

نشست هم اندیشی با حضور سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهراملش با رییس اداره برق شهرستان در محل شهرداری املش برگزار گردید. به گزارش  نگاه شمال و به نقل از روابط عمومی شهــرداری املش؛اصلاح روشنایی و ترمیم شبکه, رفع خاموشی معابر و بدهیهای معوقه از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود. مهندس

نشست هم اندیشی با حضور سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهراملش با رییس اداره برق شهرستان در محل شهرداری املش برگزار گردید.

به گزارش  نگاه شمال و به نقل از روابط عمومی شهــرداری املش؛اصلاح روشنایی و ترمیم شبکه, رفع خاموشی معابر و بدهیهای معوقه از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
مهندس ذکری رئیس شــورای اســلامی شهر املش با بیان اینکه روشنایی تاثیر فراوانی در ایجاد امنیت و کاهش تصادفات دارد، اظهار داشت:ارتقای سطح روشنایی در معابر املش یکی از مهمترین مطالبات شهــروندان گرامی است و انتظار داریم تا اداره برق نگاه ویژه ای برای رفع خاموشی ها داشته باشد.
مهندس عبداله پور سرپرست شهــرداری املش نیز در این جلسه بیان داشت: شهــرداری و شــورای اســلامی شهر املش هر آنچه در توان دارد برای کمک به اداره برق جهت بهبود وضعیت روشنایی انجام داده است.
سرپرست شهرداری افزود: نصب روشنایی از ورودی شهر تا میادین و بلوار های تحت مدیریت شهــرداری،بخشی از اقدامات گسترده مدیریت شهری املش برای ارتقای سطح روشنایی و رضایت شهــروندان گرامی به شمار می رود.
مهندس سیرتی رئیـس اداره برق املش نیز گفت:
رایزنی های متعددی برای تامین و افزایش اعتبار جهت اصلاح روشنایی و ترمیم شبکه فرسوده صورت گرفته است و با همراه مدیریت شهری، برنامه های ویژه ای در این حوزه در نظر گرفته ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.