به نام خداوند علم و قلم 🔰 ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر و قدردانی از زحمات فرهیختگانی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند. 💠 این روز برگ زرینی از تقویم رسانه و […]

به نام خداوند علم و قلم

🔰 ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و فرصتی برای یادآوری رسالت خطیر و قدردانی از زحمات فرهیختگانی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

💠 این روز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به قداست قلم و تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی رسانی به جامعه است.

🔸اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید والامقام «محمود صارمی» که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشید، این روز را به همه ی خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه، اهل قلم، خانواده مطبوعات و عکاسان پر تلاش و زحمت کش استان گیلان و شهرستان صومعه سرا تبریک عرض نموده و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار این خطه سرسبز قدردانی می نمایم و برایشان سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه را از خداوند متعال خواهانم.

 

سید کاظم دلخوش اباتری
نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی