گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وبدا)؛ در این پیام آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن، یاد آور حماسه پرشکوه مردم مسلمان ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی است. بی شک پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷، این باور را در آزادیخواهان به ویژه مسلمانان ستمدیده جهان  ایجاد کرد که ظلم و […]

گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان( وبدا)؛ در این پیام آمده است:
یوم الله ۲۲ بهمن، یاد آور حماسه پرشکوه مردم مسلمان ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی است.
بی شک پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷، این باور را در آزادیخواهان به ویژه مسلمانان ستمدیده جهان  ایجاد کرد که ظلم و ستم هیچگاه ماندنی نیست و  با  استقامت و خودباوری می توان بر زورگویان و مستکبران پیروز شد.
امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم  تلاش های مذبوحانه دشمنان اسلام، آن چنان شکوه و عظمتی یافته است که به  الگویی شایسته برای مسلمانان جهان تبدیل شده است.
این ایام،  همچنین مقارن با سومین سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری است .
 این بیانیه که  همچون چراغی پرفروغ،   راه را  برای دلسوزان نظام و خدمتگزاران  مردم،  روشن می سازد،  آینده انقلاب را در بخش‌های مختلفی از جمله علم و پژوهش و معنویت و اخلاق،  تبیین کرده‌ است.
بنابراین همه دانش پژوهان و  محققان علمی به ویژه در حوزه سلامت  وظیفه دارند تا برای تحقق محورهای این بیانیه ، تلاش مستمر و فعال داشته باشند.
خوشبختانه در این مسیر، مسوولان و  کارکنان حوزه سلامت کشور  بویژه در استان  گیلان به موفقیت های چشمگیری  دست یافته اند که می توان به بهبود زیر ساخت های بهداشتی درمانی، مدیریت بحران کرونا  و کسب رتبه نخست پوشش واکسیناسیون اشاره کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، خدمتگزاران نظام و مردم شهید پرور ایران به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی گیلان  تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.
دکتر ارسلان سالاری
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان