دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. به گزارش مفدا گیلان، دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان جهان  تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «شَهْرُ رَمَضَانَ […]

دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش مفدا گیلان، دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی مسلمانان جهان  تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ»

در آغازین ماه سال و همزمان با بهار طبیعت، ماه دل‌انگیز بهار قرآن نیز فرا رسید تا با ندای جان‌بخش ربنا، دل‌های مسلمانان را غرق رحمت کند. رمضان فرصتی ست مغتنم برای مؤمنان و عاشقان حق تعالی؛ تا در این ضیافت الهی، غبار تن را در زلالی باران رحمت و مغفرت پروردگار و چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهند و زنگار دل را از تیرگی‌ها بزدایند.

اینجانب حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه بندگی و عبودیت و نیایش را به عموم مسلمین جهان، مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان که همواره با تقوا و ایمان خالصانه‌ی خویش، تقرب به رحمت واسعه‌ی الهی را اصلی‌ترین هدف در خدمت‌رسانی به هم‌نوعان خود قرار داده‌اند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق کسب نعمات و رزق بی‌شمار این ماه پرفیض و برکت را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر فردین مهرابیان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان