انتخابات که تمام شود ، آغاز فصل دوستی و تعامل است به قلم : حدیثه فلاح کریمی فارغ از هر نتیجه حاصل مشارکت حداکثری مردم در جریان انتخاب رئیس جمهور فریاد بلند ایران دوستی یکایک افرادی است که دشمن با هزار نیرنگ برای یاس آنان نقشه کشیده و اتاق‌ها که چه عرض ، شهرک های […]

انتخابات که تمام شود ، آغاز فصل دوستی و تعامل است

به قلم : حدیثه فلاح کریمی

فارغ از هر نتیجه حاصل مشارکت حداکثری مردم در جریان انتخاب رئیس جمهور فریاد بلند ایران دوستی یکایک افرادی است که دشمن با هزار نیرنگ برای یاس آنان نقشه کشیده و اتاق‌ها که چه عرض ، شهرک های فکر طراحی کرده است .

بدخواهان این روزها تلاش بسیار کردند تا ثابت کنند تفکرات و خط مشی جمهوری اسلامی ایران پوسیده است و مردم برای ناسازگاری قد علم کردند ، اما صفوف پیر و جوان پشت درب شعبه های اخذ رای آن هم قبل از آغاز رسمی رای گیری چیز دیگری را نشان می دهد.

لبخند و شور انتخابات چیزی نیست که بتوان با سیاه نمای آن را پنهان کرد ، دستان لرزان مادر و پدر شهیدی که امروز کمر خم کرده اما شناسنامه به دست برای ادامه راه و آرمان دسته گل نثار کرده خود به انقلاب آمده اند را چگونه باید ممیزی کرد؟!

امروز نقطه غرور و افتخار نه تعدد و نه جنسیت حاضر برای مشارکت در شهر و روستا، بلکه وطن دوستی و نگرانی برای فردای سرزمین مان ایران است.

اصلاً این روزها هر خانه یک ایران است ، چنانکه گاهی عقیده فرزند برای رئیس جمهور آینده شماره ۲۲ یا ۴۴ و انتخاب و مصلحت اندیشی پدر و مادر برعکس آن است ؛ در نهایت چه زیباست اتحاد برای پایداری شعار ” ایران همیشه مستدام ”

امروز و این انتخاب تا ساعاتی دیگر تمام می‌شود و فردا خورشید با معرفی منتخب مردم همین دیار غروب می‌کند ، آنگاه فصل دوستی و تعامل در خانه امن و پر افتخارمان آنهم با غرور و تعصب ملی آغاز می‌شود.

یاد مصطفی رحماندوست شاعر ترانه ” خانه ما ” در کتاب فارسی دوم دبستان هم سبز که میهن دوستی را از کودکی در خاطرمان نقش بست.

خوب و عزیزی

ایران زیبا

پاینده باشی

ای خانه ما

من دوست هستم

با شهرهایت

با کوه و دشتت

با نهرهایت

خورشید اسلام

یک بار دیگر

تابیده از تو

الله اکبر

در هر کجایت

خون شهیدان

پیوسته جاریست

ای خاک ایران

بر کوی و کوچه

بر دشتهایت

روئیده لاله

جانم فدایت