بازدید مهندس کشانی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) از مجتمع چوکا   به گزارش روابط عمومی مجتمع چوکا، مهندس کشانی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) با حضور در این شرکت از واحدهای مختلف آن بازدید بعمل آورد.   در این بازدید که معاون امور شرکتهای تاسیکو، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره […]

بازدید مهندس کشانی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) از مجتمع چوکا

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع چوکا، مهندس کشانی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو) با حضور در این شرکت از واحدهای مختلف آن بازدید بعمل آورد.

 

در این بازدید که معاون امور شرکتهای تاسیکو، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجتمع چوکا نیز حضور داشتند، مهندس کشانی با تاکید بر بالابردن تولید در این مجموعه افزود:

 

پایین آوردن بهای تمام شده محصول باید جزء اولویت های اصلی ما باشد و با افزایش تولید مستمر در ماه میتوانیم به این مهم دست یابیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در بحث مولدسازی جدی هستیم و استفاده بهینه از دارایی ها جهت بهبود خودمان را به جد دنبال میکنیم.

 

مهندس کشانی با اشاره به حمایت سهامداران از چوکا گفت:

فارغ از حمایت سهامداران از این مجتمع عظیم صنعتی، این کارخانه متعلق به کارگران این مجموعه بوده و همانطور که پدرانمان آنرا به امانت دست ما سپرده اند، ما هم بر خود وظیفه میدانیم که آن را به دست فرزندان خود بسپاریم.

 

لازم بذکر است در ابتدای این جلسه مهندس باقر کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا گزارشی از آخرین وضعیت این شرکت و برنامه های پیش رو ارائه و سایر مدیران نیز به بحث و گفتگو پرداختند.

 

همچنین در این جلسه خسرو پورخانقلی رئیس شورای اسلامی کار شرکت چوکا نیز به بیان مسائل مربوط به حوزه کارگری از قبیل: تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری، لزوم جانشین پروری، تامین اعتبار جهت خرید تجهیزات ماشین کاغذ از قبیل وایر، فلت پرس ها، درایر اسکرین و همچنین یک دستگاه آمبولانس، لیفتراک، کلمپ تراک و ماشین آتش نشانی، پیشنهاد واگذاری زمین مسکونی به پرسنل و بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل را بیان نمودند.