#نگاه شمال /جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ، استاندار ، مدیر کل زندانهای گیلان ، رییس ستاد دیه گیلان و حضور پرشور خیرین در سالن همایش های بانک صادرات هم اینک در حال برگزاری ست . […]

#نگاه شمال /جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ، استاندار ، مدیر کل زندانهای گیلان ، رییس ستاد دیه گیلان و حضور پرشور خیرین در سالن همایش های بانک صادرات هم اینک در حال برگزاری ست .

علیرضا یزدانی رئیس ستاد دیه گیلان ضمن خیر مقدم به حاضرین به عنوان اولین سخنران گفت ؛

ماه رمضان سرتاسر برکت است و همه ما باید از فرصتهای طلایی پیش رو نهایت استفاده را داشته باشیم‌ .
وی به حدیثی از مولا علی(ع)اشاره کرد و گفت ؛،کارهای نیک ما در این دنیا دستاویزیست برای قیامت‌ و انشالله به گونه ای عمل کنیم که در روز قیامت رو سفید باشیم.

وی در ادامه به برگزاری اولین و دومین جشن گل ریزان استان گیلان که روز گذشته همزمان در رودبار و تالش برگزار شد اشاره کرد و گفت ؛ در این جشنها که پس از وقفه دو ساله کرونا برگزار شد ،خیرین رودبار مبلغ ۱۵۲میلیون تومان و خیرین تالش مبلغ ۱۸۵ میلیون تومان برای آزادی زندانها کمک کردند

رئیس ستاد دیه گیلان با اشاره به اینکه این کمکها  به ۵  گروه از زندانیان غیر عمد میرسد یادآور شد ؛
سال گذشته با کمک خیرین ۳۰۲ نفر از زندانیان آزاد شدند
لازم به ذکر است میزان بدهی این افراد جمعا ۱۰۶ میلیارد  تومان بود که مبلغ ۱۷ میلیارد تومن کمک بلاعوض ستاد دیه استان برای کمک به آزادی زندانیان بود.

یزدانی در پایان با اشاره به اینکه سه سال در ستاد دیه استان فعالیت داشته افزود ؛ دو هزار و پانصد زندانی با جرائم غیر عمد وجود داشته و الان این رقم به ۴۰۱ نفر رسیده است .و مابقی با کمک خیرین به آغوش خانواده های خود بازگشتند .

تا این لحظه رقم کمک خیرین گیلان به دو میلیارد تومان رسیده و این رقم در حال افزایش می باشد.

#کمک_به_آزادی_زندانیان
#زندانیان_غیر_عمد
#ستاد_دیه_استان_گیلان
#استاندار_گیلان