نگاه شمال؛ جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با حضور دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد. در این جلسه دکتر مهرابیان با اشاره به حضور وزیر بهداشت در استان گیلان ، یادآور شد ؛ با حضور وزیر بهداشت، درمان و […]

نگاه شمال؛ جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، با حضور دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد.

در این جلسه دکتر مهرابیان با اشاره به حضور وزیر بهداشت در استان گیلان ، یادآور شد ؛ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۰ پروژه عام‌المنفعه سلامت در گیلان با اعتبار بالغ بر ۴۷۷ میلیارد تومان به‌صورت هم‌زمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به در پیش بودن دور جدید انتخابات ریاست جمهوری، افزود؛ برای حضور پرشور مردم به ویژه دانشگاهیان باید برنامه ریزی نموده و تلاش کنیم .

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان در معاونت فرهنگی که در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب تلاش نمودند ،گفت؛ با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و آغاز ایام فراغت دانشجویان، باید با برنامه‌ریزی مناسب شرایط مساوی را برای حضور همه‌ دانشجویان در اردوها فراهم نماییم.