تصاویر تعدادی از کشته شدگان کمپ ترک اعتیاد لنگرود . ۹ تصویر از جمع سی و دو نفری که در آتش و پشت درهای بسته سوختند. نگاه شمال ؛ امروز برای تهیه گزارشی در این خصوص به کومله و اطاقور و لنگرود رفتم ولی کسی حاضر به گفتگوی رسمی نشد. تاکید بر این بود که […]

تصاویر تعدادی از کشته شدگان کمپ ترک اعتیاد لنگرود .

۹ تصویر از جمع سی و دو نفری که در آتش و پشت درهای بسته سوختند.


نگاه شمال ؛ امروز برای تهیه گزارشی در این خصوص به کومله و اطاقور و لنگرود رفتم ولی کسی حاضر به گفتگوی رسمی نشد.
تاکید بر این بود که تا حصول نتیجه نهایی و گزارش کارشناسان ، اظهار نظری نشود.
مطابق آمار رسمی علوم‌ پزشکی گیلان تا این لحظه ،۳۲ نفر فوتی ، دو ترخیصی و چهار بستری در قسمت مراقبت‌های ویژه و هشت نفر هم در بخش بستری هستند.
یک نفر به طور کاملا سالم از این حادثه نجات پیدا کرده و این فرد اولین کسی بوده که به سمت درخروجی آمده و بعد با هجوم دیگران زیر دست و پا سالم مانده ، دو ترخیصی دیروز هم چنین وضعیتی داشتند .
گزارش‌هایی که درباره حضور آتش نشانان بدون آب در محل اعلام شده هیچگونه سندیتی نداشته و چهار ماشین آتش نشان که فاصله نزدیکی با محل حادثه داشتند در دقایق اولیه به محل رسیدند اما شدت آتش سوزی و زبانه های چند متری آن، طبق روایت فیلم‌ها، منجر به خفگی و فوت ۳۲ نفر در پشت درهای بسته شد . در فیلمی که پس از حادثه گرفته شده ، بخاری‌های کمپ سالم هستند و تحقیقات درباره چگونگی حادثه ادامه دارد .
مدیر کمپ در بازداشت به سر می‌برد و تاکنون چندین مسئول کشوری از این مکان بازدید نمودند.
پیکر تعدادی از این قربانیان امروز پس از تطبیق Dna به خانواده هایشان تحویل داده شد و در لنگرود، اطاقور ، کومله و املش تشییع شد

  • نویسنده : سهیلا بی غم