اقدامات لازم جهت پیشگیری از وقوع تخلف و جرائم در حوزه روحانیت از وظایف دادسرای ویژه روحانیت است

مراسم تکریم و معارفه دادستان ویژه روحانیت استان گیلان و قزوین با حضور حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی معاون قضایی دادستان کل ویژه روحانیت وحجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان استان گیلان و قزوین برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی معاون قضایی دادستان کل ویژه روحانیت یکی از شاهکارهای امام را تشکیل دادگاه ویژه روحانیت دانست و تصریح کرد: این تشکیلات در راستای پیشگیری از نفوذ افراد تبهکار و منحرف در حوزه های علمیه و حفظ حیثیت روحانیون ایجاد شده است .

 

وی در ادامه اظهار داشت: اقدامات لازم جهت پیشگیری از وقوع تخلف و جرائم در حوزه روحانیت از وظایف دادسرای ویژه روحانیت است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تسلیت ایام عزاداری سید الشهداء(علیه السلام) اظهار داشت: باید در مسیر شناخت راه و هدفی که حضرت اباعبدالله (علیه السلام) جان خود را فدا کرد، گام برداریم.

 

وی یکی از درس ها و عبرت های عاشورا را توجه به آسیب ولایت ستیزی در عاقبت بخیری افراد عنوان نمود و گفت: فاصله گرفتن از ولایت، آسیب و تهدیدی است که در هر حالی انسان را تهدید می کند.

 

رئیس شورای قضایی استان روحانیون را پاسداران دین دانست و ابراز داشت: دادسرای ویژه روحانیت وظیفه پیشگیری و صیانت را بر عهده دارد و در رسیدگی ها نیز باید از اطاله رسیدگی ها اجتناب نماید.

 

وی در ادامه از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین نصرت آبادی در دادسرای ویژه روحانیت گیلان و قزوین قدردانی نمود.

 

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده به سمت دادستان ویژه روحانیت استان های گیلان و قزوین منصوب و از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین نصرت آبادی قدردانی شد