حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در مساجد شهر رشت در راستای پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم   رئیس کل دادگستری استان گیلان از حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد شهرستان رشت در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواستها و پاسخگویی به مطالبات عموم مردم خبر داد.   […]

حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در مساجد شهر رشت در راستای پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم

 

رئیس کل دادگستری استان گیلان از حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد شهرستان رشت در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواستها و پاسخگویی به مطالبات عموم مردم خبر داد.

 

به گزارش نگاه شمال، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از حضور جمعی از اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد شهرستان رشت در راستای تسهیل در روند رسیدگی به درخواستها و پاسخگویی به مطالبات عموم مردم خبر داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه این حضور، چهارمین دیدار چهره به چهره در سال جاری با مردم است اظهار داشت: طرح دیدار چهره به چهره با مردم در قالب برپایی میز خدمت در مساجد در راستای تاکیدات مسئولان دستگاه قضا و برای تسهیل در روند دسترسی عموم مردم به مسئولان و قضات دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در ۳ مسجد حاج صمد خان باقر آباد، مسجد ابوذر و مسجد امام رضا ( علیه السلام) حمیدیان بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء باهدف فرهنگ سازی و ترویج سنت حسنه عفو و گذشت و استفاده از تریبون مساجد و سخنگاه ها برگزار شد.

 

وی همچنین با تشریح مزایای ارتباط مستمر و صمیمی مسئولان با مردم، تاکید کرد: این مهم رسالتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برگرفته از ارزشهای انقلاب اسلامی است که مودت و امیدواری را در جامعه تقویت می کند و روند دسترسی مردم به مسئولان را تسریع می نماید.

 

رئیس شورای قضایی استان در بخش دیگری از سخنان افزود: بخشی از این دیدارها ناشی از دغدغه هایی بود که مراجعه کنندگان در روند رسیدگی به پرونده های قضایی داشتند که با صدور دستورات و ارایه ی راهکارهای قانونی و سازنده برطرف شد و بخش دیگر مربوط به دغدغه های عمومی افراد بود که نسبت به حفظ حقوق بیت المال و دفاع از منافع اکثریت مردم مطرح کردند و رهنمودها و دستورات لازم در این خصوص ارائه گردید.