مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان به همراه جمعی از مدیران کل استان و معاون عمرانی استاندار در سومین جلسه استانی شورای اداری در فرمانداری شهرستان رضوانشهر حضور یافتند. به گزارش نگاه شمال، جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر با حضور مهندس فکور معاون عمرانی استانداری ، اعضای شورای تامین،ائمه جمعه،معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور […]

مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان به همراه جمعی از مدیران کل استان و معاون عمرانی استاندار در سومین جلسه استانی شورای اداری در فرمانداری شهرستان رضوانشهر حضور یافتند.

به گزارش نگاه شمال، جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر با حضور مهندس فکور معاون عمرانی استانداری ، اعضای شورای تامین،ائمه جمعه،معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی،بخشداران، مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گیلان و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان رضوانشهر در سالن اجتماعات شهید سلیمانی فرمانداری با محوریت بررسی و رفع مشکلات حوزه عمرانی در شهرستان رضوانشهر برگزار گردید.

 

معاون عمرانی استانداری گیلان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس و با اشاره به اشاعه فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و شهادت به نسل جوان گفت : همه ما وظیفه داریم فرهنگ شهادت و دفاع مقدس را برای جوانان بازگو کنیم .

ما به واسطه دفاع مقدس دریافتیم که منافع ملی یک فصل مشترک برای همه طبقات جامعه است ؛دریافتیم که تقویت قدرت نظامی برای کشورمان ضرورت دارد و امروز دشمن تمام توانش را به کار گرفته که به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما به واسطه قدرت نظامی ایران دشمنان جرعت تعرض به این کشور را ندارند.

ایشان در ادامه با اشاره به تلاش بی نظیر مدیران دستگاه های اجرایی در راستای خدمت به مردم گفت: با همه توان باید در خدمت مردم و پاسخگوی دغدغه های آنان باشیم .

در ادامه جلسه جمعی از مدیران کل استان گیلان نیز در جهت مرتفع سازی مشکلات مطروحه نقطه نظرات خود را بیان نمودند.