سومین روز از جشنواره ملی بهار نارنج کومله، جشن بزرگی با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهر کومله برگزار شد.   به گزارش نگاه شمال و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله در سومین روز از جشنواره ملی بهار نارنج، جشن بزرگی با حضور دکتر مهدی […]

سومین روز از جشنواره ملی بهار نارنج کومله، جشن بزرگی با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهر کومله برگزار شد.

 

به گزارش نگاه شمال و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله در سومین روز از جشنواره ملی بهار نارنج، جشن بزرگی با حضور دکتر مهدی پور شهردار کومله، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران کل و مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور پرشور مردم برگزار گردید.

 

رونمایی از گروه سرود شکوفه های بهارنارنج، رونمایی از تمبر یادبود بهارنارنج و رونمایی از گواهینامه ثبت رویداد جشنواره، اجرای موسیقی زنده و بیش از ۷۰غرفه توزیع محصولات بومی و محلی ، از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری جشنواره  بهار نارنج بود.

 

آئین رونمایی از تمبر اختصاصی دهمین جشنواره ملی بهار نارنج کومله با حضور محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان، حسین محمدیان معاون اقتصادی استاندار گیلان، محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود و منوچهر مهدی‌پور شهردار کومله و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در شهر کومله برگزار شد.

 

گفتنی است این تمبر به سفارش شهرداری کومله و به دست سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری گیلان مهمور به مهر پست شد و حاضرین در حاشیه تابلوی رونمایی از تمبر اختصاصی بهار نارنج یادداشت نگاشتند.