نگاه شمال؛ مراسم ملی تکریم و الگوسازی نیکوکار نیک‌اندیش گیلانی، زنده‌یاد میرجعفر ابریشم‌چیان با حضور خیران، نیکوکاران، اساتید و دانشجویان و همچنین تعدادی از رؤسای دانشگاه‌ها و بنیاد ملی نخبگان گیلان در تالار حکمت رشت برگزار شد. هم‌زمان با تکریم و تعظیم خیر نیکوکار زنده‌یاد میر جعفر ابریشم‌چیان در دانشگاه گیلان، پنجمین دوره اعطای جایزه‌ای […]

نگاه شمال؛ مراسم ملی تکریم و الگوسازی نیکوکار نیک‌اندیش گیلانی، زنده‌یاد میرجعفر ابریشم‌چیان با حضور خیران، نیکوکاران، اساتید و دانشجویان و همچنین تعدادی از رؤسای دانشگاه‌ها و بنیاد ملی نخبگان گیلان در تالار حکمت رشت برگزار شد.

هم‌زمان با تکریم و تعظیم خیر نیکوکار زنده‌یاد میر جعفر ابریشم‌چیان در دانشگاه گیلان، پنجمین دوره اعطای جایزه‌ای با نام این خیر نیک‌اندیش گیلانی برگزار و از استعدادهای برتر دانشجویی دانشگاه گیلان و دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم ملی، پیام دکتر محمدعلی زلفی گل- وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جهت تکریم و تعظیم نیکوکار نیک‌اندیش زنده‌یاد دکتر میر جعفر ابریشم‌چیان قرائت شد.

گفتنی است پیش از آغاز این آیین ملی، دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مزار این نیکوکار گیلانی در محوطه دانشگاه گیلان، ضمن قرائت فاتحه‌ای، یاد و نام این استاد فقید را گرامی داشت.