نگاه شمال ؛ آیین افتتاح پروژه های مدیریت شهری لاهیجان در هفته دولت ظهر روز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ به صورت همزمان با حضور رضایی صوفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرهاد براتی فرماندار لاهیجان ،رضا زنده دل شهردار لاهیجان ، […]

نگاه شمال ؛ آیین افتتاح پروژه های مدیریت شهری لاهیجان در هفته دولت ظهر روز یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ به صورت همزمان با حضور رضایی صوفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، فرهاد براتی فرماندار لاهیجان ،رضا زنده دل شهردار لاهیجان ، رئیس و اعضای شورای اسلامی لاهیجان و مسئولین ادارات در محل محوطه معا‌ونت عمرانی شهرداری برگزار شد

 

 

به گزارش نگاه شمال؛ دکتر رضایی صوفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت :

در مباحث شاخصه های توسعه آن چیزی که ریل گزار و زیر ساخت اصلی یک مسیر توسعه باید باشد منابع انسانی ست.

بسیار مسرورم که در شهرستان لاهیجان همدلی و همکاری بین تیم مدیریت شهری وجود دارد و باید این را به فال نیک گرفت .

رضایی گفت ؛ اگر همه منابع غیر انسانی فراهم باشد اما در حوزه مدیریت نتوانیم خوب عمل کنیم به نتیجه مثبت نخواهیم رسید .

وی تاکید کرد ؛ حق لاهیجان با ویژگی های بارزی که دارد بیش از اینهاست و پتانسیل این شهر بسیار بالاست و با توجه به حضور بی شمار گردشگران در این شهر باید به آن توجه ویژه شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان گفت ؛ از شهردار محترم این شهر نهایت قدردانی را دارم چرا که برنامه هایی که ایشان برای این شهر انجام دادند پازل هایی ست که در نهایت به شکوفایی بیشتر شهر کمک می‌کند.

وی خاطر نشان کرد ؛ به فرمایش مقام رهبری ما به قله نزدیک شده ایم و با تحمل فشارهای مضاعف به جاهای خوب رسیده ایم .و رسیدن به این قله حتمی ست .

همه تلاش ها ی ما مقدمات رسیدن به قله پیروزی است .

کشور ما به دنبال استقلال و گسترش عدالت در سطح دنیا ست و این به مذاق کشورهای سلطه گر خوش نخواهد آمد.

رضایی تاکید کرد ؛ مردم ما علیرغم همه محدودیت‌ها تحمل کردند و اگر جایی مشکلی وجود داشته بخاطر وجود مدیران نالایق بوده است.

وی در پایان ضمن تشکر از نماینده لاهیجان و فرماندار و شهردار این شهر گفت ؛ لاهیجان نگین گیلان و کشور است و باید بتوانیم این شهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

برنامه های خوبی برای ارتقای این شهر داشتید که تا حد ممکن اجرایی شد ، این همکاری و وفاق بین شما ستودنی ست و همه با هم باید برای پیشرفت این شهر تلاش وافر داشته باشید.

  • نویسنده : سهیلا بی غم