دکتر اسدالله عباسی- استاندار گیلان در  همایش نکوداشت تجلیل از خیرین سلامت گیلان در رشت ، اظهار کرد؛ با توجه به محدودیت‌های دولت باید از ظرفیت‌های خیرین در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت استفاده شود. وی در ادامه با با اشاره به نقش مهم مردم در صحنه‌های مختلف اعم از توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و […]

دکتر اسدالله عباسی- استاندار گیلان در  همایش نکوداشت تجلیل از خیرین سلامت گیلان در رشت ، اظهار کرد؛ با توجه به محدودیت‌های دولت باید از ظرفیت‌های خیرین در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت استفاده شود.

وی در ادامه با با اشاره به نقش مهم مردم در صحنه‌های مختلف اعم از توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، افزود؛ هر جا که مردم پای کار بودند موفق بوده‌ایم از اینرو استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌های مردمی و خیرین در حوزه مهمی همچون، بهداشت و درمان ضرورت دارد.

وی همچنین، با تاکید بر تقویت امکانات و تجهیزات پزشکی در استان، تصریح کرد؛ گیلان از کادر پزشکی خوبی برخوردار است اما فضاها و امکانات پزشکی موجود حق مردم استان نبوده بنابراین باید تقویت شود.

دکتر عباسی ضمن قدردانی از خیرین سلامت برای رفع مشکلات و کمبودهای این حوزه، اظهار کرد؛ مردان بزرگی همچون، دکتر محمدصادق پیروز توانست کارهای ماندگاری به یادگار بگذارد که تا سالیان سال از آنها به نیکی یاد شود.

استاندار گیلان، ادامه داد ؛ خیرین با انجام امور خیرخواهانه و نوعدوستانه خود درس بزرگی به همگان می‌دهند و ما در پیشگاه آنان احساس کوچکی می‌کنیم.

استاندار گیلان در پایان تصریح کرد؛ مجمع خیرین سلامت گیلان با هدف فراهم آمدن امکان، شناسایی و ساماندهی خیرین و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک ها، مشارکت های مردمی و هدایت کمک ها به اولویت های ملی در حوزه سلامت تشکیل شده و گام های خوبی در این حوزه برداشته شده است.