نگاه شمال؛ به منظور پیگیری مشکلات عمرانی بهداشت و درمان شهر رشت مجید عزیزی- عضو شورای اسلامی شهر رشت طی نشستی ، با دکتر گل شکن_معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت و گو کرد.   دکتر گل شکن در این دیدار، با بیان اینکه تکمیل و […]

نگاه شمال؛ به منظور پیگیری مشکلات عمرانی بهداشت و درمان شهر رشت مجید عزیزی- عضو شورای اسلامی شهر رشت طی نشستی ، با دکتر گل شکن_معاون توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

 

دکتر گل شکن در این دیدار، با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری پروژه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمک شایانی به ارتقاء ارائه خدمات درمانی به مردم خواهد کرد، گفت ؛ همکاری متقابل بین تمامی دستگاه های ذی نفع استان ازجمله عوامل موثر در توسعه و پیشرفت خدمات رسانی در شهر و کاهش هزینه های درمانی مردم است.

 

گفتنی است ؛ تبیین راهکارهای متناسب برای همکاری های مشترک در خصوص حل مشکلات و چالش های پروژه های عمرانی بهداشت و درمان شهرستان رشت و ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی مردم شهر رشت از مهمترین محورهای مطرح شده در این دیدار بود.

این نشست که در دفتر معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی برگزار شد، مهندس رضا محمدی_مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی نیز حضور داشت.