معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور دیدار و گفت و گو کرد.     به گزارش  نگاه شمال و به نقل از اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا )؛ به منظور پیگیری جهت رفع مشکلات اتمام […]

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

به گزارش  نگاه شمال و به نقل از اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب دا )؛ به منظور پیگیری جهت رفع مشکلات اتمام پروژه بیمارستان ۴۲۱ تخت خوابی لاکان، دکتر مصطفی گل شکن_معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی مشترک، با دکتر حسن وحید_رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست ، دکتر گل شکن با بیان اقدامات صورت گرفته در خصوص توسعه خدمات بهداشتی درمانی برای مردم استان گیلان، اظهار کرد؛ پروژه بیمارستان ۴۲۱ تخت خوابی سایت لاکان یکی از بزرگترین پروژه های استان گیلان در طی سال های اخیر محسوب می شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم ارتقای شاخص‌های سلامت و مساعدت همگانی در ارتقای سطح سلامت استان، گفت ؛ دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با تخصیص اعتبارات ویژه گام های موثری در رابطه با جبران عقب‌ماندگی‌های استان گیلان در حوزه بهداشت و درمان بردارد و تحقق این امر، بدون پای کار آمدن تمامی دستگاه های ذی ربط، مساعدت همه‌جانبه و همکاری جهادی مسئولین استان میسر نخواهد بود.

در حاشیه این نشست، اعضا به بحث و بررسی در خصوص پیگیری مشکلات زمین بیمارستان و ملزومات زیربنایی آن پرداختند.

در پایان، رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ضمن بررسی موارد مطروحه، انجام اقدامات بعدی را در این زمینه در دستور کار قرار داد و همچنین، جهت تامین زمین بیمارستان و راه دسترسی به آن قول مساعدت و همکاری داد.