مجموعه مدیریت شهری رشت نیز آمادگی خود را به منظور همراهی با دولت منتخب در راستای اجرای برنامه های منطبق بر اصول نظام و رهبری با هدف رفع مشکلات مردم اعلام می کند

کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت: عدم جمع آوری زباله در برخی از محلات رشت/ گلایه شهروندان از وضعیت وادی تازه آباد رشت

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با انتقاد از انباشت چند روزه زباله در برخی از محلات رشت گفت: باید تمهیدات لازم از این بابت اندیشیده شود تا خدای ناکرده با توجه به گرمای شدید هوا از این بابت مشکلی برای شهروندان شریف رشت ایجاد نشود.

به گزارش نگاه شمال، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: محرم ماه قیام و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان است و یکی از مهم ترین درس های قیام بزرگ امام حسین(ع) ، درس آزادگی و ایستادگی در برابر دشمنان است .

وی به حضور پُر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات نشانه وفاداری ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همچنین در شرایطی که معاندین نظام با حضور در اطراف سفارتخانه های ایران در خارج از کشور با به کار بردن الفاظ رکیک و .. به دنبال ممانعت از رای دادن مردم بودند اما باز هم دوستداران ایران و رهبری همانند هم میهنان عزیز در درون کشور به پای صندوق های رای رفته و به وظیفه خود در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عمل کردند .

 کارگرنیا با آرزوی موفقیت برای دولت جدید در خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی افزود: برای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز آرزوی موفقیت داریم و مجموعه مدیریت شهری رشت نیز آمادگی خود را به منظور همراهی با دولت منتخب در راستای اجرای برنامه های منطبق بر اصول نظام و رهبری با هدف رفع مشکلات مردم اعلام می کند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با قدردانی از تلاش های شهردار رشت در راستای اجرای پروژه های عمرانی افزود: انتظار داریم در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان فضاسازی مناسب شهری به منظور استقبال از هیات های عزاداری انجام شود و اگر برخی از مسیرها برای برپایی عزای حسینی به خوبی سیاه‌پوش نشده است مورد توجه قرار بگیرد .

 

کارگرنیا به انتقاد جمعی از شهروندان پیرامون عدم جمع آوری زباله ها در برخی از محلات رشت اشاره کرد و گفت: این موضوع را از مدیران مناطق پیگیر شدیم و متوجه شدم که کمبود نیرو یکی از دلایل رقم خوردن این مشکل است و شهردار رشت در صورت نیاز به نیرو در این حوزه به شورا اطلاع دهد تا تمهیدات لازم اندیشیده شود و خدای ناکرده با توجه به گرمای شدید هوا از این بابت مشکلی برای شهروندان شریف رشت ایجاد نشود.

 

 

وی با اشاره به گلایه شهروندان پیرامون وضعیت وادی تازه آباد رشت تصریح کرد: برخی از شهروندان به واسطه وجود علف های هرز و عدم نظافت مناسب در وادی تازه آباد گلایه مند هستند که امیدوارم این دغدغه هر چه سریعتر برطرف شود.

 

انتهای پیام