دکتر محمدی گفت: سال گذشته در حوزه آموزش ۶۱ کلاس آموزشی برای ادارات و سازمان‌ها برگزار شد و ۴۵ کلاس آموزش تخصصی ویژه کارکنان اورژانس و بهداشت درمان تشکیل شده است. در چهار ماهه اول امسال نیز ۹ کلاس آموزشی ویژه ادارات و سازمان‌ها و ۲۵ کلاس تخصصی برای کادر درمان توسط قطب آموزش […]

 

دکتر محمدی گفت: سال گذشته در حوزه آموزش ۶۱ کلاس آموزشی برای ادارات و سازمان‌ها برگزار شد و ۴۵ کلاس آموزش تخصصی ویژه کارکنان اورژانس و بهداشت درمان تشکیل شده است. در چهار ماهه اول امسال نیز ۹ کلاس آموزشی ویژه ادارات و سازمان‌ها و ۲۵ کلاس تخصصی برای کادر درمان توسط قطب آموزش اورژانس گیلان برگزار شده است.

 

رئیس مرکز اورژانس گیلان افزود: نجات جان افراد در درجه اول اهمیت قرار دارد بنابراین در چهار ماهه اول امسال ۲۶ مورد عملیات موفق قلبی ریوی صورت گرفته که در همین راستا برای اولین بار افراد نجات یافته و خانواده‌هایشان جهت تقدیر از کارشناسان اورژانس در مرکز اورژانس گیلان حضور یافتند.

 

 

دکتر محمدی توسعه اورژانس بانوان را بسیار با اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: در حال حاضر دو پایگاه اورژانس بانوان در رشت فعالیت می‌کنند که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است، زیرا تمامی پرسنل اورژانس بانوان، خانم هستند در حالی که در سایر استان‌ها در اورژانس بانوان از راننده مرد استفاده می‌کنند و این در نوع خود در استان گیلان منحصر به فرد است.

 

وی ادامه داد: در پایگاه بانوان هیچ محدودیتی در انتقال و رسیدگی به بیماران وجود ندارد و ترجیحاً اگر بیمار خانم باشد از پرسنل اورژانس بانوان استفاده می‌شود و خوشبختانه این مورد در گیلان با استقبال خوبی روبرو شده و باید تلاش کنیم که این موارد را توسعه دهیم.

 

دکتر محمدی روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود ما دوستان خبرنگار را همکار خود می‌دانیم و هیچ فرقی قائل نیستیم، خبرنگاران سربازان عرصه خدمت هستند و در بحث اطلاع رسانی و شفاف سازی فعالیت می‌کنند، انتظار این است که رسالت خود را با شجاعت بیان کنند و آن چیزی که از من و شما پذیرفته است صداقت است.

در پایان رئیس مرکز اورژانس گیلان گفت: ما صداقت را سرلوحه کار خود قرار دادیم و از همه اصحاب رسانه نیز می‌خواهیم صادقانه ایرادهای ما را بگویند و کارهای خوب ما را نیز تبلیغ کنند شما بهترین ناظر بر عملکرد سازمان‌ها هستید بنابراین اگر هر دستگاهی بتواند از ظرفیت اصحاب رسانه استفاده کند در راستای توسعه خدماتش و بالا آوردن کیفیت کارش می‌تواند موفق باشد . ما اصحاب رسانه را همیار ، همراه و همکار خود می‌دانیم و از وجود این عزیزان در استان که در بحث آموزش و اطلاع رسانی با ما همکاری صمیمانه دارند قدردانی می‌کنیم انشاالله خداوند در این راه به همه ما توفیق دهد تا شرمنده مردم نباشیم.