نگاه شمال؛ رحیم شوقی شهردار رشت در جلسه ای با حضور محمد حسن واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی و محمدحسن عاقل منش عضو شورا با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری تالاب عینک بیان داشت:باید در قالب سرمایه گذار،از پتانسیل های این تالاب استفاده اصولی و اقتصادمحور داشت و این موضوع در اولویت شهرداری […]

نگاه شمال؛ رحیم شوقی شهردار رشت در جلسه ای با حضور محمد حسن واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی و محمدحسن عاقل منش عضو شورا با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری تالاب عینک بیان داشت:باید در قالب سرمایه گذار،از پتانسیل های این تالاب استفاده اصولی و اقتصادمحور داشت و این موضوع در اولویت شهرداری رشت قرار دارد.

 

 

شهردار رشت با اشاره به پروژه های عمرانی محدوده منطقه ۴ علی الخصوص بازآفرینی تالاب عینک افزود:نورپردازی،پیست دوچرخه سواری،کفپوش و فضای سبز شهری از جمله مواردی است که قرار است در این تالاب به بهره برداری برسد.

 

شوقی در ادامه عنوان کرد :پروژه های خوبی همچون تالاب عینک،گیل لند و پارک ۴۵۰ هکتاری در دست اجرا داریم ،تلاش می‌کنیم ضعف های موجود را برطرف سازیم و خدمتگزار مردم باشیم.

 

وی با تاکید براینکه متاسفانه برخی موانع سرعت پروژه ها را کم ‌می‌کند گفت:امید است با همراهی مسئولین استانی و شهری بتوانیم برای رشت اتفاقات بزرگی‌ رقم بزنیم.