فرهنگ سازی و آموزش از اولویت های شورای ترافیک است سرپرست فرمانداری رودسر فرهنگ سازی و آموزش را اولویت های شورای ترافیک خواند و گفت: تصمیم‌های شورای ترافیک شهرستان در راستای کاهش دغدغه‌های مردم، ارتقای سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور است و این امر نیازمند هماهنگی و هم افزایی بیشتر اعضای شورای […]

فرهنگ سازی و آموزش از اولویت های شورای ترافیک است

سرپرست فرمانداری رودسر فرهنگ سازی و آموزش را اولویت های شورای ترافیک خواند و گفت: تصمیم‌های شورای ترافیک شهرستان در راستای کاهش دغدغه‌های مردم، ارتقای سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور است و این امر نیازمند هماهنگی و هم افزایی بیشتر اعضای شورای ترافیک است.

به گزارش  نگاه شمال ؛ دکتر محمد حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان رودسر با اشاره به جایگاه قانونی شورای ترافیک اظهار کرد: تصمیماتی که در این جلسه گرفته می شود قابلیت اجرایی دارد.

وی با تاکید بر لزوم علمی بودن ضمانت اجرایی مصوبات شورای ترافیک افزود:مصوباتی که عمر کوتاهی دارند بیانگر این است که کار کارشناسی صورت نگرفته است باید تلاش کنیم با پشتوانه تحقیق و علمی مصوبات را اجرایی کنیم.

رئیس شورای ترافیک شهرستان رودسر فرهنگ سازی و آموزش را اولویت های شورای ترافیک خواند و گفت: تصمیم‌های شورای ترافیک شهرستان در راستای کاهش دغدغه‌های مردم، ارتقای سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور است و این امر نیازمند هماهنگی و هم افزایی بیشتر اعضای شورای ترافیک است.

وی با تاکید بر لزوم جلب رضایتمندی مردم با اجرای درست قوانین راهنمایی و رانندگی افزود:کاهش سرعتگیرها ، تامین روشنایی معابر، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اصلاح میادین و معابر در تامین ایمنی مردم و رانندگان موثر است.