بی تردید مشکلاتی در حین کار در سطح شهر برای مردم فراهم می‌کنیم که با اطلاع رسانی خبرنگاران محترم می‌توانیم ادامه کار را با قدرت و دقت بیشتری پیش ببریم

شهردار رشت در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه:

ایجاد فضای آرامش در شهر با اطلاع رسانی دقیق و درست اصحاب رسانه

 

ارائه خدمات بیشتر به شهروندان با همراهی و تعامل رسانه ها امکان پذیر است

 

به مناسبت روز خبرنگار،مراسم تجلیل از اصحاب محترم رسانه،با حضور رئیس،اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت و جمعی از فعالان رسانه ای استان برگزار شد

 

به گزارش نگاه شمال؛ ظهر چهارشنبه ۱۷ مرداد،به مناسبت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از اصحاب محترم رسانه،با حضور رئیس،اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت و جمعی از فعالان رسانه ای استان برگزار شد.

 

شهردار رشت ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر بابت همراهی این قشر زحمت کش با مدیریت شهری بیان داشت؛در راس ،سیاست گذاری های شورای اسلامی در کنار تلاش های مجموعه مدیریت شهری با همراهی اصحاب رسانه و تعامل لازم در این خصوص می‌تواند ارئه خدمات بیشتر به شهروندان را فراهم‌ سازد‌.

 

وی افزود :حضور اصحاب رسانه در کنار مدیریت شهری‌ و اطلاع رسانی درست و دقیق به مردم می تواند زمینه ساز ایجاد فضایی بهتر و سازنده تر در شهر باشد.

 

شوقی با تاکید بر اینکه برای ادامه کارها نیاز به آرامش و پشتیبانی مردم عزیز شهر رشت داریم اذعان داشت:قطعا این پشتیبانی را‌ می توانیم با زحمات اصحاب رسانه که منعکس کننده اقدامات و تلاش های اعضای محترم شورا و همکاران مجموعه شهرداری هستند بدست بیاریم.

 

شهردار رشت عنوان کرد:بی تردید مشکلاتی در حین کار در سطح شهر برای مردم فراهم می‌کنیم که با اطلاع رسانی خبرنگاران محترم می‌توانیم ادامه کار را با قدرت و دقت بیشتری پیش ببریم.

 

شوقی در پایان با اشاره به اینکه هدف همه ما خدمت صادقانه به مردم است عنوان کرد:امیدواریم با همراهی و حمایت اصحاب محترم رسانه و تبیین فعالیت های مدیریت شهری برای شهروندان فهیم رشت، کارهای بهتر و خدمات ارزنده تری را در این شهر آغاز کنیم.