برای تسریع در اجرای پروژه ژ پنج نیازمند انجام یکسری تملک هستیم که البته بخشی از این تملکات در بلوار امام علی انجام شده است

عباس نژاد رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر رشت:

توسعه رشت با اجرای پروژه های عمرانی/ تسریع بخشیدن به اجرای پروژه ژ پنج با انجام تملکات

 

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامي شهر رشت گفت: مجموعه مدیریت شهری رشت با اجرای پروژه های عمرانی ، تمام تلاش خود را برای توسعه هر چه بیشتر رشت به کار گرفته و اجرای چندین پروژه بزرگ عمرانی از جمله طرح میثاق نیز با این هدف در دست اجرا است.

 

به گزارش نگاه شمال، مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر رشت در جریان بازدید از پروژه های عمرانی سطح رشت که امروز و به همراه جمعی از اعضای شورا، شهردار و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: یکی ازمهم ترین دغدغه های مردم رشت ، مشکلات ترافیکی است که یقینا با اتمام این پروژه ها بخش عظیمی از آن کنترل و برطرف می شود.

 

وی اجرایی شدن پروژه ژ پنج را از دیگر اقدامات موثر در این دوره فعالیتی شورای شهر رشت دانست و افزود: اجرای پروژه ژ پنج از سال های گذشته مطرح بود اما هیچ گاه عملی نشد و به حول الهی و با تاکیدات شورای ششم و عزم شهردار رشت ، این مهم پس از سالها انتظار به مرحله اجرایی درآمد و در حال حاضر نیز از رشد فیزیکی سی درصدی برخوردار است.

 

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای رشت با اشاره به اجرای تقاطع های غیر همسطح تحت عنوان پروژه های طرح میثاق افزود: برای تسریع در اجرای پروژه ژ پنج نیازمند انجام یکسری تملک هستیم که البته بخشی از این تملکات در بلوار امام علی انجام شده است.

 

 

عباس نژاد با تاکید به اینکه منتخبین مردم رشت در تلاشند تا به بهترین نحو پاسخگوی اعتماد شهروندان شریف رشت باشند گفت: اجرای پروژه های طرح میثاق در خیابان باهنر ،حمیدیان، امام حسین(ع) و.. با هدف توسعه رشت و همچنین رفع دغدغه های ترافیکی در دست انجام است و با تعاملات خوب شورا ، شهرداری و دیگر دستگاه ها در تلاشیم تا این پروژه ها پیش از اتمام دوران فعالیت شورای ششم رشت به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام