فرماندار لنگرود در جلسه هماهنگی برگزاری دهمین جشنواره ملی بهارنارنج شهرستان؛ مهترین هدف برگزاری جشنواره ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بسترایجاد اشتغال و اقتصاد شهرستان است به گزارش نگاه شمال؛ محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه هماهنگی برگزاری دهمین جشنواره ملی بهارنارنج شهرستان که عصر روز دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید بیان […]

فرماندار لنگرود در جلسه هماهنگی برگزاری دهمین جشنواره ملی بهارنارنج شهرستان؛

مهترین هدف برگزاری جشنواره ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بسترایجاد اشتغال و اقتصاد شهرستان است

به گزارش نگاه شمال؛ محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه هماهنگی برگزاری دهمین جشنواره ملی بهارنارنج شهرستان که عصر روز دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید بیان کرد: مهمترین هدف برگزاری این جشنواره ایجاد شور، نشاط اجتماعی و معرفی فرهنگ، آداب، رسوم و بستر رونق اقتصادی و اشتغال شهرستان است که باید دارای هویت ملی و هویت فرهنگی باشد.

جلالی با توجه به احداث غرفه های متعدد و معرفی محصولات شهرستان افزود: ارائه محصولات صنایع دستی و تولیدات محلی و معرفی پوشش و لباس های محلی و منطقه ای و ارایه تولیدات و محصولات کشاورزی از نکات مهم این غرفه ها باشد.

فرماندار لنگرود با موضوع اینکه باید همه نهادهای فرهنگی، اقتصادی و گردشگری شهرستان در این رویداد با تمام امکانات نقش و مشارکت داشته باشند اعلام کرد: یکی از موضوعات مهم در این جشنواره در کنار اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای آیین های بومی ومحلی از جمله جشنواره غذاهای محلی، بازیهاورزشی های بومی ومحلی، استفاده از موسیقی بومی، مقوله مهم رعایت عفاف وحجاب است و در تحقق این مهم، همگان، ازجمله مردم عزیز ومهمانان گرامی، مسئولان اجرایی ، غرفه داران، هنرمندان و…. باید مراقبت وجدیت لازم را داشته باشند واز هیچ کسی کوتاهی پذیرفته نخواهد بود.

لازم بذکر است جشنواره ملی بهارنارنج از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت طی چهار روز با برنامه های مختلف در شهر کومله شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.