محمد ایدرم رئیس شورای شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر ،گفت : فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان  حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به مردم شریف و ولایتمدار لاهیجان و همه عاشقان سید و سالار شهیدان  تسلیت و تعزیت عرض می نمایم، با این امید که […]

محمد ایدرم رئیس شورای شهر لاهیجان در جلسه شورای شهر ،گفت : فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان  حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به مردم شریف و ولایتمدار لاهیجان و همه عاشقان سید و سالار شهیدان  تسلیت و تعزیت عرض می نمایم، با این امید که عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت در این ماه ، مورد قبول درگاه ایزد منّان واقع گردد.

 

وی گفت : اجرای سرود «آه غزه» کاری از گروه ضحی لاهیجان در برنامه حسینیه معلی کار ارزشمندی بود . دختران لاهیجانی با حضور در برنامه حسینیه معلی در شب سوم محرم با اجرای سرود آه غزه، اجرای پرجمعیت‌ترین سرود را در این برنامه به خود اختصاص دادند و نام لاهیجان  در سر تیتر خبرها قرار گرفت.

 

از امام جمعه محترم به جهت حمایت از این گروه فرهنگی و همچنین اعضای شورا و شهردار محترم نیز به جهت پشتیبانی مالی از این گروه قدردانی  می کنم و امیدوارم سایر مسئولین شهرستان نیز در برنامه های خود از ظرفیت این گروه فرهنگی استفاده کنند .

 

رئیس شورای شهر لاهیجان ،ضمن قدردانی از شهردار و پرسنل شهرداری به جهت  اجرای نهضت آسفالت کوچه ها و معابر لاهیجان ، افزود :  از شهرداری لاهیجان میخواهیم لوله گذاری رسالت سوم را به جهت جمع آوری آبهای سطحی با توجه به مشکلات منطقه و مراجعه مکرر شهروندان در اولویت کارهای خود قرار دهد  و برنامه ریزی لازم را در این خصوص معمول نماید .