فرماندار لنگرود: ️مردم فردی با کفایت که شایستگی ادامه راه شهدای خدمت را داشته و به مردم و آرمان های انقلاب باور داشته را انتخاب نمایند. ️به گزارش نگاه شمال و به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود: محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد، […]

فرماندار لنگرود:

️مردم فردی با کفایت که شایستگی ادامه راه شهدای خدمت را داشته و به مردم و آرمان های انقلاب باور داشته را انتخاب نمایند.

️به گزارش نگاه شمال و به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود: محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد، فدائیان خدمت و پاسداشت یاران راستن روح الله در مسجد جامع روستای حاجی سرا بخش کومله با بیان اینکه امام راحل، انقلابی را پایه گذاری کرد که بر اساس آموزه های دینی و حضور مردم در عرصه های مختلف،در اداره کشور و جامعه اسلامی نقش آفرین باشد، اذعان کرد: امام راحل، انقلابی رو بنا گذاشت که ریشه در سنت های نبوی و همچنین ریشه در حکمرانی علوی و بر پایه فرهنگ عاشورایی است. و باور داریم که این انقلاب بر اساس باورهای مهدوی بنا شده امیدوارم با تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بستر ظهور امام زمان را فراهم بکنیم.

فرماندار شهرستان لنگرود گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، اسلام به انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی که امام بنا نهاده وابسته است ولذا بیش از هر زمان دیگر باید تلاش بکنیم اسلام ناب را به واسطه ی جمهوری اسلامی که امام بنا نهاده، تعمیق ببخشیم واین الگو را به جهانیان معرفی نمائیم. ما مدیون انقلاب امام عزیزمون هستیم. همه ما بدهکار انقلاب امام هستیم.

جلالی افزود: انقلاب اسلامی در حالی اتفاق افتاده که اروپاییان و غربیان پانصد سال از عصری رنسانس در تلاش بودند که بحث جدایی دین از سیاست رو ترویج کنندآنان مدعی بودند عصر حکومت های دینی به اتمام رسیده، لکن امام به واسطه تعالیم انسان ساز اسلام و توجه به وجوه انسانیت که بایستی حکومت از آن اولیا الله باشد انقلابی رو بنا گذاشتند که بر پایه این انقلاب در اواسط قرن بیستم برخلاف ادعایی غربیان، اروپاییان که پافشاری داشتند حکومت دینی نمی تواند در اداره جوامع جایگاهی داشته باشد، جهانیان رو از زندانی که غربیان برای آنها ساخته بودن رهایی میدهد و تفکر جدایی دین از سیاست رو به چالش می کشد.

محمدرضا جلالی نقش و جایگاه امام را بسیار مهم دانست و گفت: تفکرات امام در حوزه پایه گذاری نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی وپس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان مانده ضرورت دارد ضمن تحلیل دقیق وجامع افکارو جایگاه امام،پیوستگی خود وانقلاب را با امام حفظ نماییم.

جلالی در ادامه افزود: بحمدالله به عنوان یک قدرت مقتدر در جهان اسلام و در دنیای کنونی پیام انقلاب راصادر کردیم. انقلاب امام در حقیقت نقطه مقابل سکولاریزم بود وسکولاریزم همون تفکری بود که ادعا می کرد مذاهب و ادیان سماوی نمی تواند جهان رو اداره بکند. اما امام خواستند اثبات نمایند، می توان با بهرهگیری از تعالیم آسمانی نیازهای دنیوی مردم رو پاسخ داد.

جلالی مردم را توصیه به مطالعه تاریخ انقلاب نمود و افزود: تاریخ انقلاب رو بیشتر مطالعه نمائیم و به فرزندان عزیز و جوانان ما توصیه نمائیم که چه بر این انقلاب گذشته تا علل تحقق انقلاب وپایداری انرا بیابیم و پاسدار میراث ارزشمند امام باشیم.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه انقلاب اسلامی تقدیر ی الهی بوده و در تاریخ ثبت می شود که مردم عزیز ایران با تاسی از مکتب امام بر خلاف برخی از مکتب ها وانقلاب ها که پس از چهل روز دوام نیافت، اکنون بیش از چهل سال با وجود همه چالش هاو مشکلات توانست در مقابل دنیای استکبار بایستد، افزود: یکی از توفیقات انقلاب اسلامی تربیت و پرورش مدیران در تراز انقلاب است، مدیرانی همچون رییس جمهور شهید آقای دکتر رییس که با تاسی از روش وسیره امام راحل خود را خدمتگزار مردم وسرباز ولایت میدانست.اگرچه ما مدیرانی در راس هرم مدیریتی در برخی از ادوار نیز داشتیم که می گفتند نمی توانیم، نمی شود و نمی گذارند، دوران مدیریتی خود را با کمترین توفیق طی کردند و متاسفانه در ان دوران ما فریب خوردیم.

اقای جلالی به علل توفیق شهیدرییسی ودلیل دلبستگی مردن به ایشان را متذکر شدو اظهارنمود: اخلاق مداری، مردم مداری و ولایت مداری آقای دکتر رئیسی را علت توفیق ایشان و تامین رضایت مردم در انجام امور بوده و لذا مردم عزیز ما به ایشان اعتماد کرده و پی بردند. لذا کسی که خالصانه، مخلصانه در خدمت مردم هست آنان بهش اعتقاد و اعتماد پیدا می کنند. جلالی به تشییع و بدرقه کم نظیر مردم از شهدای خدمت پرداخت وگفت:

واکنون در ادامه این خروشی که مردم به واسطه شهادت شهدای خدمت در جامعه از خودشون بروز دادند امیدوارم همین مردم در انتخابات ماه اینده با حضور پورشور در پای صندوق های رای، این راه را استمرار بدهند.

لذا از همه مردم شریف دعوت می نمایم ضمن استمرار حضور در میدان، انشاالله در روز رای گیری، در پای صندوق های رای فردی با کفایت که شایستگی ادامه راه شهدای خدمت را داشته و به مردم و آرمان های انقلاب باور داشته ودغدغمند حل مسایل جامعه بوده را انتخاب نمایند.

معتقدم در برخی از ادوار کسانی در مصدر امور قرار گرفتند که خودشان را تافته جدا بافته از مردم می دانستند و خودشان را خدام ندانسته و باور نداشتند با همت و تلاش مضاعف وبهره گیری از ظرفیت های داخلی ونخبه اندیشی وبدون اتکا به خارج از مرزها، میتوان در رفع مشکلات توفیق داشته باشیم و رضایت مردم را تامین نماییم بنابراین بدنبال فردی بگردیم که قائل به استفادهاز ظرفیت های داخلی، عنایت به مردم و خود را خادم مردم بداند و لذا این انتظار را دارم تا از بین آن کسانی که واقعا ویژه گی مناسبی دارد به آن رای بدهیم تا فردی رئیس جمهور شودکه سیره شهدا ادامه یابد و امورات کشور و روش ارایه خدمت که توسط آقای رئیسی در ریل اصلی خود قرارگرفته همچنان ادامه یابد.

محمدرضا جلالی به بیان برخی از مسائل و مشکلات در این روستا اشاره کرد و گفت: یکی از موارد آب شرب و جاده است که انشاالله ضمن همفکری با بخشدار محترم و اعضای شورا و برنامه ریزی مناسب بتوانم مشکلات این روستا را بهتر و مفیدتر مرتفع نمائیم.