نخستین همایش معاونت های غذا و دارو کلان منطقه یک کشور برگزار شد نخستین همایش معاونت های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور به میزبانی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار شد.   به گزارش نگاه شمال؛ در نخستین همایش معاونت های غذا و دارو دانشگاه علوم […]

نخستین همایش معاونت های غذا و دارو کلان منطقه یک کشور برگزار شد

نخستین همایش معاونت های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور به میزبانی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار شد.

 

به گزارش نگاه شمال؛ در نخستین همایش معاونت های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور که به میزبانی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار شد، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیران این معاونت به صورت آنلاین حضور داشتند.

در این همایش، دکتر سرودی با بیان مسائل ، مشکلات پیش رو در حوزه های مختلف دارو، تجهیزات پزشکی، فرآروده های طبیعی ،سنتی و مکمل، غذا و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور مطالبی، خواستار ارائه راه حل های کاربردی و عملیاتی در مسیر رفع موانع شد.

در ادامه همایش مدیران ادارات تخصصی در جلسات جداگانه در خصوص عملکرد ، دستورالعمل ها و مشکلات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است؛ همایش معاونت های غذا و دارو کلان منطقه یک کشور با مشارکت معاونت های غذا و داروهای استان های گلستان گیلان ، مازندران، بابل، سمنان و شاهرود به منظور تبادل نظر و رفع مشکلات فصلی یک بار، برگزار می شود.