نشست هماهنگی و برنامه ریزی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با حضور دکتر آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر شفقی-معاون آموزشی دانشگاه، مدیران آموزش، تحصیلات تکمیلی و روسای دانشکده ها در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. در ابتدای این نشست ، دکتر آشوبی با تاکید بر ثبت خاطره ای خوب و افزایش امید و انگیزه در […]

نشست هماهنگی و برنامه ریزی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با حضور دکتر آشوبی-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر شفقی-معاون آموزشی دانشگاه، مدیران آموزش، تحصیلات تکمیلی و روسای دانشکده ها در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست ، دکتر آشوبی با تاکید بر ثبت خاطره ای خوب و افزایش امید و انگیزه در بین دانشجویان، هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات توجیهی، رویدادهای فرهنگی و تسهیل فرآیند ثبت نام آموزشی دانشجویان را خواستار شد.

در ادامه معاون آموزشی دانشگاه نیز با اشاره به پذیرش دانشجویان جدیدالورود، اظهار کرد؛ در صورت اعلام پذیرفته شدگان در دانشکده های تابعه، فرایند ثبت نام را آغاز خواهد کرد.

دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز به شرایط خوابگاه ها و آمادگی پذیرش دانشجو وهمچنین، نحوه برگزاری اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود مطالبی را ارائه نمود.

در ادامه روسای دانشکده ها ، ضمن بیان شرایط و چالشهای موجود ، راهکار مناسب جهت رفع مسائل و مشکلات مطروحه را خواستار شدند.

لازم به ذکر است ؛ در پایان این نشست ، دکتر آشوبی ضمن تقدیر از همکاری معاونت های تابعه ، روسای دانشکده ها ، تلاش مسئولان مربوطه را جهت عملکرد مطلوب روند توجیهی دانشجویان جدیدالورود مورد تاکید قرار داد.