به گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، متن پیام مهندس حامد دائمی بدین شرح است:   وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ   شهادت سید حسن نصرالله، نماد استقامت و مبارزه در برابر ظلم و ستم، ضایعه‌ای بزرگ برای جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان جهان است. ایشان […]

به گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، متن پیام مهندس حامد دائمی بدین شرح است:

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

 

شهادت سید حسن نصرالله، نماد استقامت و مبارزه در برابر ظلم و ستم، ضایعه‌ای بزرگ برای جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان جهان است. ایشان همواره صدای حق و آزادی‌خواهی ملت‌ها بودند و یادشان همیشه در دل‌ها زنده خواهد ماند.

 

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، تا آخرین لحظات زندگی‌اش با عزمی راسخ و اراده‌ای قوی در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد. او همواره به عنوان نماد مقاومت و پایداری شناخته می‌شد و به ملت لبنان و دیگر آزادی‌خواهان در منطقه امید می‌بخشید.

 

شهید سیدحسن نصرالله با ایمان راسخ به مسیر مقاومت ادامه داد و همواره در خط مقدم مبارزه با ظلم و ستم ایستاد. او با جان‌فشانی و فداکاری‌های بی‌نظیر، نه تنها الهام‌بخش مردم لبنان، بلکه تمامی آزادی‌خواهان در جهان شد.

 

روحیه استقامت و پایداری او در برابر چالش‌ها و سختی‌ها، نماد عشق او به آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلام بود. یاد و خاطره این شهید بزرگوار همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و نسل‌های آینده را به ادامه راه مقاومت و دفاع از حق و حقیقت ترغیب خواهد کرد.

 

این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همسنگران و هم‌رزمان، خانواده محترم شهید و مردم بزرگ ایران اسلامی و لبنان تسلیت عرض نموده و امیدوارم مسیر ایشان همواره چراغ راهی برای آیندگان باشد