کارگرنیا با اشاره به قرار داد احداث سه پل حمیدیان، باهنر و نیروی دریایی رشت افزود: قرار داد  مربوط به پل نیروی دریایی و میدان امام حسین دو ساله است

کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت: پیشرفت پنجاه درصدی پروژه های طرح میثاق رشت/ بهره برداری از پروژه خیابان باهنر و لاین رفت میدان نیروی دریایی رشت

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به روند اجرای پروژه های عمرانی رشت اشاره کرد و گفت: در مجموع پیشرفت پروژه های طرح میثاق حدود پنجاه درصد است و امیدواریم پروژه خیابان باهنر و لاین رفت میدان نیروی دریایی و حمیدیان در شش ماهه دوم سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش نگاه شمال؛ محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت صبح امروز در جریان بازدید از پروژه های عمرانی در دست احداث در رشت که با همراهی اعضای شورا، شهردار و اصحاب رسانه انجام شد با اشاره به اجرای پروژه های طرح میثاق در رشت اظهار کرد: پُل  میدان باهنر رشت که از جمله پروژه های طرح میثاق است تا کنون پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی به نصب تیرهای این پُل اشاره کرد و‌ گفت : شانزده تیر افقی مربوط به عرشه پُل باهنر نیز طی یکی دو روز آینده نصب می شود .

 

کارگرنیا به یکی دیگر از پل های در دست احداث مربوط به پروژه های طرح میثاق اشاره کرد و گفت: دوازده تیر افقی پل، مربوط به یکی دیگر از این تقاطع ها که در خیابان حمیدیان رشت در دست احداث است ، شب گذشته نصب شد.

 

وی با اشاره به قرار داد احداث سه پل حمیدیان، باهنر و نیروی دریایی رشت افزود: قرار داد  مربوط به پل نیروی دریایی و میدان امام حسین دو ساله است .

 

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با ابراز رضایت از روند اجرای پروژه های عمرانی رشت بیان کرد: در مجموع پیشرفت پروژه های طرح میثاق حدود ۵۰ درصد است و امیدواریم پروژه خیابان باهنر و لاین رفت میدان نیروی دریایی و حمیدیان در شش ماهه دوم سال جاری به بهره برداری برسد.

 

کارگرنیا به اجرای پروژه ژ پنج در رشت اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز تا کنون بالغ بر سی درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

 

انتهای پیام