نگاه شمال؛ بمناسبت فرارسیدن روز جهانی ایمنی بیمار، به صورت جداگانه در مراکز آموزشی و درمانی حشمت، پورسینا، الزهرا (س)، ولایت و ۱۷ شهریور رشت ضمن برسی بخش‌ها از لحاظ تجهیزات موجود برای ارائه خدمات ایمنی سلامت به بیماران از رابطین مسئول ایمنی بیمار در بخش‌ها با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.   […]

نگاه شمال؛ بمناسبت فرارسیدن روز جهانی ایمنی بیمار، به صورت جداگانه در مراکز آموزشی و درمانی حشمت، پورسینا، الزهرا (س)، ولایت و ۱۷ شهریور رشت ضمن برسی بخش‌ها از لحاظ تجهیزات موجود برای ارائه خدمات ایمنی سلامت به بیماران از رابطین مسئول ایمنی بیمار در بخش‌ها با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 

۲۷ شهریور ماه مصادف با ۱۷ سپتامبر توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان روز جهانی ایمنی بیمار با شعار «تشخیص درست ایمنی بیشتر» است که به اهمیت حیاتی تشخیص صحیح و به موقع در تضمین ایمنی بیمار و بهبود نتایج سلامت تاکید دارد. WHO هرساله یکی ازحوزه‌های اولویت دار ایمنی بیمار که نیاز به اقدام فوری و هماهنگ دارد را به عنوان موضوع جدیدی برای روز جهانی ایمنی بیمار انتخاب و اعلام می‌نماید.

 

گفتنی است، مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان با نصب پوستر و بنر در راستای آگاهی بخشی پیرامون ایمنی بیمار اقدام نمودند.