نگاه شمال/سهیلا بی غم؛ جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان ، رئیس کل دادگستری گیلان ، شهردار رشت و مسئولین و روسای ادارات ، نهادهای مختلف هنرمندان گیلان و خیرین و بازاریان در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در تالار پاسارگاد رشت برگزار شد.   […]

نگاه شمال/سهیلا بی غم؛ جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان ، رئیس کل دادگستری گیلان ، شهردار رشت و مسئولین و روسای ادارات ، نهادهای مختلف هنرمندان گیلان و خیرین و بازاریان در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در تالار پاسارگاد رشت برگزار شد.

 

علیرضا یزدانی رئیس ستاد دیه استان گیلان در این مراسم ضمن تشکر از میهمانان گفت ؛ خداوند برای نیت کار خیر شما حسنات بسیار ثبت خواهد کرد و ده برابر پاداش می‌دهد. همانطور که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید هرگز یه مقام نیکوکاری نمیرسید مرگ آنکه آنچه را که دوست دارید در راه خدا انفاق کنید.

 

یزدانی تاکید کرد ؛ آزادی زندانیان جرایم غیر‌ عمد و بازگرداندن آنان به آغوش خانواده هایشان در ماه مبارک رمضان کاری بسیار نیکو و ارزشمند است و امیدواریم این اقدامات ارزشمند در طول سال تداوم داشته باشد.

 

دکتر عباسی استاندار گیلان در ادامه این برنامه افزود ؛امشب این توفیق را پیدا کردیم که در جمع انسانهای بزرگی قرار بگیریم که توانایی بخشش دارند و برای نجات دیگران تلاش می‌کنند.

وی گفت ؛ ما در آموزه های دینی خود آموختیم که چگونه به دیگری کمک کنیم و اگر کسی به دلایلی غیر عمد پشت میله های زندان قرار گرفت، به حکم وظیفه انسانی باید برای رهایی او تلاش کنیم .

استاندار گیلان افزود ؛ خیرین بهترین بندگان خدا هستند و کسی که از مال خود انفاق می‌کند خداوند باریتعالی اجر عظیم به او عطا می‌کند.

دکتر عباسی در پایان سخنان خود از تلاش‌های آقای یزدانی و همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

جحت الاسلام والمسلمین صادق نیارکی رییس کل دادگستری گیلان در ادامه به ایراد سخن پرداخت و گفت ؛ یکی از اقدامات پسندیده که هر ساله در استان گیلان برگزار می‌شود برگزاری مراسم گلریزان در ماه مبارک رمضان به منظور حمایت ازخانواده زندانیان است و هر ساله خیرین این استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تلاش می‌کنند.

 

رئیس کل دادگستری استان گیلان افزود: در این ایام فرزندان زیادی چشم به در دوخته اند تا پدرشان از بند آزاد شود و به آغوش خانواده بازگردد .‌هر یک از ما با پرداخت مبالغی می‌توانیم در این مسیر نیکوکاری قدم برداریم و شادی را به خانواده ها در آستانه سال جدید هدیه دهیم.

 

در پایان این مراسم جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد انجام‌ شد و خیران در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

  • نویسنده : سهیلا بی غم