دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز در راستای تازه‌ترین اقدمات صورت پذیرفته در خصوص انتقال هرچه سریعتر واحدها و بخش‌های قدیمی بیمارستان صومعه‌سرا به بخش جدیدالاحداث، با حضور سعید رحمت‌زاده- نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید بعمل آورد.   در این بازدید دکتر […]

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز در راستای تازه‌ترین اقدمات صورت پذیرفته در خصوص انتقال هرچه سریعتر واحدها و بخش‌های قدیمی بیمارستان صومعه‌سرا به بخش جدیدالاحداث، با حضور سعید رحمت‌زاده- نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید بعمل آورد.

 

در این بازدید دکتر آشوبی ابتدا از ساختمان جدید الاحداث بیمارستان بازدید کرد و در جریان کم و کیف خدمات آن قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، همچنین از ساختمان جدید اورژانس و دیگر بخش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا بازدید و در جریان چالش‌ها و کمبودهای آن قرار گرفتند.

 

در حاشیه این بازدید، دکتر آشوبی با حضور در بخش‌های بستری با بیماران و همراهان آنان نیز گفت‌وگو کرده و از نزدیک روند ارائه خدمات درمانی را مورد بررسی قرار داد‌.

 

 

گفتنی است؛ در پایان این بازدید دکتر آشوبی طی جلسه‌ای با سعید رحمت‌زاده- نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر لزوم مرتفع ساختن برخی مشکلات و موانع در خصوص راه‌اندازی بخش جدید الاحداث بیمارستان امام خمینی (ره)، بر لزوم همکاری و مساعدت نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی جهت تسریع برخی امور تاکید نمود.