پیام مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر   به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حسین یونسی با صدور پیامی فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.   مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی […]

 

پیام مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، حسین یونسی با صدور پیامی فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا در این پیام آورده است:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

کارگران نماد تلاش، کوشش و سازندگی هستند و چرخه ی تولید مرهون زحمات این عزیزان است. در سالی که توسط مقام معظم رهبری سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نام گذاری شده است، نشان از جایگاه ویژه این قشر زحمتکش در راستای تحقق شعار سال دارد. شکسته شدن رکورد تخلیه‌ و بارگیری کالا در مجتمع بندری انزلی پس از ۶ سال، پیام آور آن است که پیروزی و کامیابی متعلق به افرادی است که تلاش را به همراه برنامه ریزی در دستور کار قرار می دهند و در این راه، کارگران پرچم دار عرصه تولید و اقتصاد هستند.

 

اینجانب ضمن تقدیر از کارگران پرتلاش کشور به ویژه بنادر استان گیلان، فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفته و از درگاه ایزد منان برای این عزیزان و خانواده محترمشان سلامتی، تندرستی و موفقیت بیش از پیش را مسئلت دارم.

 

 

 

حسین یونسی

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا